Age of Decadence

Dungeon Rats - premiera polskiego tłumaczenia

Pewno o tym nie wiecie, ale jakiś czas temu miała miejsce premiera Dungeon Rats - spin-offa i jednocześnie prologu Age of Decadence, opowiadającego buncie więźniów w jednej z najważniejszych (i ostatnich znajdujących się na chodzie) kopalni kontynentu. Premiera ta nie odbiła się jakimś szerokim echem, ale też sama gra była jedynie projektem pobocznym - stosunkowo niewielkim drużynowym dungeon crawlerem, skierowanym głównie do tych osób, którym spodobał się system walki oraz świat aoda. Choć DR nie jest ani nie miał być następnym krokiem milowym, myliłby się ten, który nazwałby go chamskim skokiem na kasę - gra nie raz zmusza nas do wysilenia szarych komórek w trakcie starć, oferując przy tym całkiem sporo tekstu do poczytania, udanie podpinając się pod istniejące wcześniej wątki.

Czemu wspominam o niej teraz? Ponieważ wraz z najnowszym patchem zostało udostępnione oficjalne spolszczenie, przygotowane wspólnymi siłami przez członków społeczności RPG Codex, RPG-Center oraz oficjalnego forum gry. By z niego skorzystać, wystarczy ustawić w opcjach język polski - tyle i aż tyle. Mamy nadzieję, że zachęci was to do zainteresowania się tym tytułem oraz zapraszamy do dzielenia się uwagami :)

The Age of Decadence - Wywiad z Lead Desingerem/Scenarzystą (cz. 1)

Ciężka praca Senta w końcu się opłaciła – kilka tygodni temu, dzięki dużej ilości materiałów związanych z Age of Decadence udało nam się nawiązać kontakt z twórcami gry. Niedługo po tym, dogadałem i przeprowadziłem wywiad z tajemniczym Vince'em, lead designerem i scenarzystą AoDa. Oto pierwsza z dwóch części:

(This is translated version of the interview. To see the original click here.)

Pages